Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pravda za duksericu

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 04 novembar 2009 07:32
dragoslav pavkov
Za tužioca nije problem što na delu teritorije za koju je nadležan i uredno prima veliku platu nije moguće organizovati gostovanje navijača najtrofejnijeg srpskog fudbalskog kluba,već šta na sebi nosi predsednik Zvezde.Ovo podseća na insert iz komada Radovan Treći kada Radovan opisujući kako je skresao drugu Igrutinu koji ga je isključio iz Biblioteke kaže kako je u pravednom gnevu digao sto dug šesnaest metara...A onda Katica ne želeći da ga uvredi i kaže mu da laže,a ne mogavši ni da pređe preko Radovanove "kreativnosti"pita:"A kako taj Igrutin piše na tolikom stolu?"
Na tragu toga je i tužilačka revnost druga Radovan-ovića;Baš lepo što nismo mogli Zvezdinim navijačima garantovati bezbednost u Novom Pazaru!Super je što su ostali kod kuće,sigurno bi još neki od njih nosili sporne dukseve pa bi se desilo ko zna šta...Ovo je primer na koji način radi vlast u ovoj zemlji-glava u pesak i uvek biti na strani jačeg,ili makar politički korektnijeg.Sada se vodi kampanja protiv huliganstva u sportu i u njenoj senci kao manje opasni ostaju najodvratniji šovinistički ispadi novopazarske publike uvek kad gostuju klubovi iz drugih delova Srbije.To je metod koji je primenjen i kod novog zakona o bezbednosti u saobraćaju;Kad treba pozvati na odgovornost putare zbog lošeg održavanja puteva-smanjuju najveću dozvoljenu brzinu,jer lakše je kazniti vozača nego javno preduzeće koji sponzoriše vladajuće stranke.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 04 novembar 2009 09:26
Sima
Ne slažem se s vama, g. Tanasiću.

Ovaj postupak gos'n Ve-Dea predstavlja bitan presedan koji može da preporodi ovu zemlju.

Evo, moj slučaj. Onog trenutka kad sam na TV-u video dotičnog gospodina i čuo kakvu optužnicu podiže i zbog čega, dobio sam nekontrolisani poriv da istu duksericu kupim. (Neobično, "Zvezdin" sajt i on-lajn šop nisu radili.) Elem, postupak gos'n Ve-Dea je u meni izazvao sve ono iz uvodnog pasusa vašeg teksta i u trenutku me je pretvorio u huligana. Samim tim postoji osnova za podnošenje krivične prijave protiv narečenog gos'n Ve-Dea zbog podsticanja huliganstva u narečenom meni.

Sad zamislite da ovaj recept primenimo na sve pripadnike vladajuće oligarhije. Politički život Srbije bi očas posla postao kao apoteka, a strani investitori bi otvorili silne "grinfild" huliganske zatvore za tada već bivše političare, "bizmismene" i ostale mešetare.

Gos'n Ve-De nema alternativu!
Preporuke:
0
0
3 sreda, 04 novembar 2009 09:33
Sima
Izvinjavam se, g. Neškoviću za pogrešno prezime.

Eto vidite koliko me je postupak gos'n Ve-Dea rastrojio! Zaista, osnova za krivičnu prijavu ima onoliko.

Još jednom, izvinjenje...
Preporuke:
0
0
4 sreda, 04 novembar 2009 10:38
MP
U emisiji na B92 "Razgovor sa Jugoslavom Ćosićem" Aleksandar Vučić je pokazao fotografiju sa nacističkom porukom koja je u vidu velikog transparenta bila istaknuta na tribinama u Novom Pazaru.Kako da VD državnog tužioca Srbije nije obavešten o tom ni malo naivnom "incidentu"?Ili je to cena auto puta kroz Rašku oblast?
Preporuke:
0
0
5 sreda, 04 novembar 2009 10:40
m. -ić
Nije paranoja, ama je l' to duks ćirilicom?
Biće da to nije bilo dovoljno europski, pa se mora kazniti.
Da je duks latinicom, moglo bi i strašnije da se istrpi nego pogodbeni iskaz o astronomskim otkrićima od pre četiristotinak godina.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 04 novembar 2009 10:46
brm
umesto da tužilac apsi TN zbog nedvosmislenog seksizma,, rasizma, ugrožavanje AMERIKEN SITIZENSA (Naomi) i diskriminacije ltbg populacije - oni uhapsiše nevina čoveka
Preporuke:
0
0
7 sreda, 04 novembar 2009 11:23
Miša
U jednoj emisiji Vučić je izneo podatak da su navijači Novog Pazara veličali nacističkog zločinca. Da li je Vučić u pravu što se tiče transparenata na utakmici u Novom Pazaru? Ukoliko je ono istina, a istovremeno republički javni tužilac ganja Lukića zbog duksa, u ovoj zemlji ne valja mnogo više od ovoga što mi vidimo na prvi pogled. Znam od ranije za isticanje turskih, kosovskih i saudijskih zastava na tom istom sportskom objektu, klicanje Haradinaju i ostalim zločincima, ali kako je moguće da nismo dobili informaciju ni od jednog medija za ovaj transparent, na utakmici koja je bila pod lupom javnosti
Preporuke:
0
0
8 sreda, 04 novembar 2009 11:27
Nenovinar
"Dok se Zemlja oko Sunca kreće, Zvezdini se barjaktari umiriti neće" je stadionska verzija ove pesme koja se peva na tribini. Ova "huliganska" Radovanovićeva nezvanična. Treba upitati gospodina javnog tužioca gde je on čuo tu verziju?
Uz pomoć fejsbuka sam došao do sledećeg snimka.
Obratiti pažnju na datum i reči:
http://www.youtube.com/watch?v=XZvBHnUvfbw

"Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće, ZVEZDINI SE BARJAKTARI UMIRITI NEĆE
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi !!!"
Preporuke:
0
0
9 sreda, 04 novembar 2009 11:59
brm
@nenovinaru
kao stari cigan (svi nesrpski narodi na utakmicama uvredljivo koristili kao sinonim za Srbe u doba Tite ZATO SMO CIGANI=SRBI)koji ne ide na sever još odkad je savezna Arkanova UDBA izmislila delije(elitnu otomansku vojsku koja je tamanila lokalno stanovništvo - Srbe), mogu da ti kažem da je huliganska verzija prava, prastara, još iz titinog doba i da se peva uz muziku pesme "ko to kaže ko to laže.."...OVE STERILNE BARJAKATARE I KOŠAVE I TAJFUNE MOGU DA IZMISLE SAMO "DRUGOVI" IZ KOMITETA....
nije suština da li je tekst pesme huliganski ili nije, već šta će biti ako se svi TEKSTOVI PESaMa počnu tumačiti doslovno, tj. bukvalno?
npr. "proklet bio izdajica svoje domovine"
Preporuke:
0
0
10 sreda, 04 novembar 2009 12:31
M.Perić
Slušajte. Ima dijagnoza za onoga ko u svojoj glavi čuje glasove koje drugi ne čuju. Ta dijagnoza može biti važi i za druge upadljivo slične pojave, poput one da neko čita ono što nije napisano.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 04 novembar 2009 15:26
Mihajlo
U mladjim danima sam bio navijac Partizana ali stvarno sam na strani Lukica koga optuzuju zbog dukserice ali ako se bolje razmislim povod je nesto
drugo mozda sto je Lukic osvedoceni SRPSKI patriota
i to se verovatno nesvidja tuziocevim mentorima(cik
pogodite kome?) pa apelujem na sve sadasnje i bivse
navijace da se ne delimo na Zvezdase i Partizanovce
vec da se podrzi Lukic protiv ovakvih optuzbi
Preporuke:
0
0
12 sreda, 04 novembar 2009 16:06
Miroslav Anđelković
I Galilej je, zbog nekog onovremenog vatikanskog inkvizitora sličnog ovom našem, današnjem, starost proveo u kućnom pritvoru, mada se bio odrekao svoje tvrdnje da se ''Zemlja oko Sunca okreće''. Na samrti je ipak uzviknuo: ''Ipak sa okreće... !! I okretaće se! Uprkos sitnim inkvizitorskim dušama, kojih je svagda bilo i biće ih!
Preporuke:
0
0
13 sreda, 04 novembar 2009 16:49
hiperborejac
ma nikad nisam voleo taj fudbal .. Ne volim partizanske klubove Zvezdu i Partizan...
nerviraju me patološki navijači....
Ali u subotu idem do buvljaka da vidi da nema tamo TA majca (dukserica.. se zove sačuvaj me bože)

Onaj je stvarno kos .. pod uglom od 30-ak stepeni.

A od ponedeljka je nosim
Preporuke:
0
0
14 sreda, 04 novembar 2009 19:21
Branko
Iako se protivim svakom nametanju politicke korektnosti, mislim da je tuzilac hteo malo da disciplinuje predsednika ovog kluba koji i ranije nije pokazivao previse ozbiljnosti u skladu sa funkcijom koju obavlja, pa je tako posle utakmice u Pragu kojoj je prethodilo divljanje huligana na ulicama napisao saopstenje kojim je, uz sve ograde, hteo da zastiti navijace. Tako se moglo zapaziti njegovo blakonaklono ophodjenje prema navijacima, medju kojima izgleda ne razlikuje navijace od huligana, a drzava u sklopu neke borbe protiv huligana pokusava tu razliku da napravi.

Pored tog incidenta, a da bi jos vise bio prihvacen od navijaca, Lukic je nosio pomenutu duksericu u Novom Pazaru, a motiv bi mogao biti samo to da ne izgubi podrsku navijaca i da ga ne dozive odgovornim zato sto nije bilo dozvoljeno da i oni prisustvuju toj utakmici.

Tako da mislim da su motivi tuzioca bili da Lukicu posalje poruku kakvo bi trebalo da bude njegovo ponasanje kao predsednika fudbalskog kluba (koje za sada nije na nekom zavidnom nivou) i da u nekoj planiranoj borbi drzave protiv huligana, predsednik bilo kog FK treba da bude na strani drzave, a ne da se dodvorava navijacima/huliganima.

Ne kazem da u ovakvim dogadjajima ne treba videti sansu da neki kolumnista pokaze svoj smisao za humor, ali opet mozda treba pokusati analizirati nesto vise od toga...
Preporuke:
0
0
15 sreda, 04 novembar 2009 19:56
Dorotej
Branku
Ma nije valjda posao tužioca da šalje poruke? On treba da se bavi krivičnim delima, a o tome je u ovom slučaju smešno govoriti.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 04 novembar 2009 20:12
brm
@branko
nisam znao da je posao tužioca je da vaspitava i šalje poruke predsednicima klubova
Preporuke:
0
0
17 sreda, 04 novembar 2009 21:55
Milorad
Neki dan sam u nekim novinama video sliku Bin Ladena na majici nekog momka. Video sam i razne slike raznih ljudi na majicama koje se prosaju na železničkoj stanici. Stalno vidim neke slike koje me nerviraju. Rekoše mi deca da je i Vini Pu sumnjiv. Otprilike je onaj. P.S. Sećam se da sam kao klinac imao majicu sa američkom zastavom. To je strašno iznerviralo mog profu.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 04 novembar 2009 22:05
Branislav Zekic Zeka
A sta bi tek bilo da se kojim slucajem Lukic pojavio u Novom Pazaru sa duksericom bez ikakvih obelezaja i bez ikakvog teksta?

Sta bi mu tekstodopisaci tek tada mogli da nakarikju?

Ali zasto tolika povika na tuzioca?
On je tu samo izvodjac radova a iza svega toga stoji, ko? I zbog cega?

Zakazale su fudbalske sudije. Nisu odradile posao.
Pa je Zvezda utekla Partizanu cetiri boda. E nece moci to tek tako.

Jer On to nikako ne voli!
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 05 novembar 2009 00:19
Nimbus
E, kako ovo da formulišem, pa da bude `korektno`?:
Ovaj `spinić`, `spinče` g. Javnog, koji mu je u kesici od semenki direktno sa tekme doturio neko iz agit-propa g. Š., bi bio toliko jadan i bedan da bi služio za sprdnju celokupnom novinarstvu da nismo tu gde smo, a g. Koraks bi napravio odličnu karikaturu, da nije prezauzet drugim temama.

Sad se svi `o jadu zabaviše` sa tim duksom i `istresanjem iz gaća` naivnog Zvezdinog predsednika, pa nam suština promiče ispred nosa:
Kako su nas sva sredstva informisanja obavestila, utakmica je prošla u besprekornom redu. Tome je presudno doprinelo to što Zvezdinim navijačima nije bio dozvoljen pristup stadionu, i njegovoj bližoj i daljoj okolini.
Bez obzira što potpune generalizacije nisu moguće, `za pretpostaviti je` ko za koga navija.
Naša vlast je dala perfektan primer za mir u državi:
gde god se pojavi problem, Srbe treba ukloniti, i problema više nema!
Utakmica u Novom Pazaru je dokazala svu ispravnost takve politike, koju sada samo treba multiplikovati na sve segmente zajednice.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 05 novembar 2009 05:34
Dimitrije sine Mitre
Da je u pitanju cista osveta Lukicu jasno je kao dan, samo jos nije bas jasno da li mu se JAVNI sveti ili TAJNI sveti.Da li je Lukiceva greska sto je preporodio Zvezdu pa propadaju namestaljke da se Zvezda OTME ili je onaj SAMPANJAC bio gorak.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 05 novembar 2009 06:57
dragoslav pavkov
A razmišlja li neko o pravima nekog lokalnog navijača Zvezde koji je iz "bezbednosnih" razloga sprečen da navija za svoj klub?Za one koji ne znaju ko je Vučićev Aćif efendija,imate grupu na Facebook-u o ovom "ugledniku",pročitajte pa se zapitajte zašto drug Radovan-ović ne optuži i njegove fanove.Ili je represija predviđena samo za Srpske šoviniste?
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 05 novembar 2009 13:12
Biljana
Zato nastavnica profesorka sociologije u srednjoj školi u Kraljevu mirno i demokratski ubeđuje učenike da je normalno biti homoseksualac. Druga nastavnica u osnovnoj školi je učenicima rekla da nema nameru da im pamti imena pa će učenici biti - BROJEVI?!- prema tome gde sede u klupama.
Dok se zemlja oko sunca kreće, i dok života u meni ima, nemoralnim lancima okovati me niko neće, mediske štangle moja glava ne prima, biću svoja u inat njima.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 05 novembar 2009 14:30
još jedan koji je pohuliganio zbog VeDea
Zato mile i osetljive okice gosn VeDea ne bode spomenik šiptarskom teroristi u jednom mestu u jugoistočnoj Srbiji - to je baš, onako, svetski, i miluje njegovu finu dušicu.
Predlažem da se Delije, kojima nije dozvoljeno da prisustvuju utakmici u Novom Pazaru (na kojoj je bio razvijen veliki transparent s imenom muslimanskog zlikovca iz Drugog svet. rata), udruže s homoseksualnim organizacijima, koje nisu mogle krajem leta da se prikažu u Beogradu, i zajedno organizuju Paradu ponosa!
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 05 novembar 2009 18:00
hiraeth
Izvinite, a sta je sa mojim ljudskim pravom da prisustvujem utakmici Crvena Zvezda - Novi Pazar i bodrim tim za koji navijam? Ja sam malo starija zenska osoba, koja nije huligan, a i da hocu, nemam snage da to budem? I zasto ja ne mogu da odem u Novi Pazar sa transparentom na kome je slika, recimo, Borisa Tadica ili Boze Djelica, ili, jos bolje Mladjana Dinkica(pu,pu, daleko bilo)? Da li bi onada nemilosrdni i nesalomivi g. Radovanovic smeo da pisne? A nekako bi bila dobra "kontra" transparentu Novopazaraca, koji tuzilac, slucajno nije video...
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 05 novembar 2009 19:46
hiperborejac
"Stadion Aćif efendije": transparent na fudbalskoj utakmici Novi Pazar – Crvena zvezda s imenom nacističkog saradnika Aćifa Hadžiahmetovića"

a jel možemo da tužimo tužioca... mislim ozbiljno... za recimo zanemarivanje dužosti
Ustvari treba da odštampamo majice sa imenom tog Atifa .. pa dan nas čuveni tužioc pohapsi.. to bi sigurno mogao
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 05 novembar 2009 20:53
kakvi ministri takav narod
Sprdao se narod i s tekućom ministarkom pravde, njenim dvema državnim platama i nagradicama za, uf, veliki trud u iznosu od 25.000 evra; sprdao se i s tekućom predsednicom Skupštine i njenim brojnim ugovorima s farmaceutskim kućama i njenim profesurama na fakultetima na koje nikada ne ide, i ... pa im nije ništa falilo. Tako će biti i s ovim tužiocem. Odrađuje čovek sve poslove, sve što mu se kaže, a to je najbolja preporuka za odgovorno mesto u državi. Ko šiša zakone, građane, demokratiju, istinu, pravdu .. ma, ajde!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 05 novembar 2009 21:04
Marko
Tako je, postoji dve verzije pesme. Navijačka sa barjacima, a i ova huliganska sa štanglama. A mene zanima zašto se tužilac uhvatio baš za ovu drugu kad navijač na duksu drži barjak, a ne štanglu?
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 05 novembar 2009 22:07
Dule
Ima li kraja glupostima koje nam iz dana u dan serviraju? Kako ih samo nije sramota? Svi na stadionu u Novom Pazaru vide ono sto Radovanovic ne zeli da vidi. Kako bi Evropa reagovala da je kojim slucaje Radovanovic podigao optuznicu protiv onih koji su drzali transparent koji velica nacistu? E, u tom grmu lezi zec. I slazem se sa nekim od prethodnika da je vrhuska pokazala kako sve lagano tece kada se iskljuce Srbi iz nekog dogadjaja.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 05 novembar 2009 22:19
Teofilo Stivenson
Demokratska stranka je najgora politicka partija u istoriji Srbije. Srbija je najneslobodnija zemlja u Evropi.

Zasto vladajuca stranka u ovoj zemlji toliko mrzi Delije i Grobare i preti im progonom? Zasto drzavni tuzilac dopisuje znacenje reci odstampanih na jednoj majici, a ne zeli da vidi i kazni transparent posvecen nacistickom kolaborantu? Zato sto stranka koja drzi sve konce vlasti u ovoj drzavi, u Delijama, Grobarima i ostalim koji bi se jos uvek borili za Srbiju (NSPM, Dveri) vidi glavne neprijatelje vlasti i rezima koji zeli da Srbiju dokrajci i unisti. A one koji su drzali transparent na kome je pisalo 'Acif Efendija' vidi kao svoje saveznike u tom poslu.

Zar Tadic i njegovi ministri misle da narod ovo ne zna? Bride li im obrazi pred decom?
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 05 novembar 2009 22:59
heroji na magarcima
E, da imamo advokate, sposobne, talentovane, nezavisne, kao što nemamo, pa da od ovog suđenja naprave šegačinu za pamćenje i presedan za buduće glupave i zle pokušaje poslušnika vlasti. Tako bismo stvorili sudski sistem koji počiva na zakonu i pravdi. Ali, otkud u ovakvoj državi takvi advokati!
Preporuke:
0
0
31 petak, 06 novembar 2009 03:00
obožavalac dukserice
Slušajte pažljivo šta priča tužilac:
http://www.youtube.com/watch?v=c_iOZwfF2tI

i pažljivo pogledajte sliku duksa:
http://www.delijeshop.com/user/include/delije/images/items/duks_dok_se_zemlja_1.jpg

Ko je ovde lud i za šta državni funkcioneri poput ovog dobijaju platu? Bože pomozi!
Preporuke:
0
0
32 petak, 06 novembar 2009 12:41
Miroslav Đukić
Da se tužilac zove Torkvemada, a da je sada petnaesti vek, stvari bi bile u redu i Lukić bi mogao da dobije lomaču, kao Đordano Bruno za opasnu tvrdnju da se Zemlja oko Sunca vrti. Svi totalitarni režimi liče jedan na druge i u svim diktaturama javno iznošenje neporecivih aksioma je sumljivo. Kako misli jedan tipičan tužilacu jednoj prosečnoj totalitarnoj zemlji? "Dok se Zemlja oko Sunca vrti!? - Hm, hm, protiv koga je ovo upereno? Ko je ovde "Sunce"? On ovde aludira na lik i delo našeg Predsednika! A ko se to - vrti? Uz to, duks je _ CRVEN!!! Ovo je nešto mnooogo opasno, hajde da nađem razlog da ovog Lukića optužim!"
Preporuke:
0
0
33 petak, 06 novembar 2009 16:43
Vladimir Ziriković
Poštovani g. Branko,

Citiram vašu poruku:
"Iako se protivim svakom nametanju politicke korektnosti, mislim da je tuzilac hteo malo da disciplinuje predsednika ovog kluba koji i ranije nije pokazivao previse ozbiljnosti u skladu sa funkcijom koju obavlja, pa je tako posle utakmice u Pragu kojoj je prethodilo divljanje huligana na ulicama napisao saopstenje kojim je, uz sve ograde, hteo da zastiti navijace. Tako se moglo zapaziti njegovo blakonaklono ophodjenje prema navijacima, medju kojima izgleda ne razlikuje navijace od huligana, a drzava u sklopu neke borbe protiv huligana pokusava tu razliku da napravi.

Pored tog incidenta, a da bi jos vise bio prihvacen od navijaca, Lukic je nosio pomenutu duksericu u Novom Pazaru, a motiv bi mogao biti samo to da ne izgubi podrsku navijaca i da ga ne dozive odgovornim zato sto nije bilo dozvoljeno da i oni prisustvuju toj utakmici. " kraj citata

Da li ste možda bili prisutni na utakmici Slavija Prag - Crvena Zvezda i da li možete lično da posvedočite o divljanju huligana na ulicama pre pomenute utakmice ili pak ovu izjavu temeljite na izveštajima novinara? Uvek verujete medijima?

Sebe ne smatram huliganom a bio sam na utakmici i za dlaku sam izbegao da budem uhapšen ni kriv ni dužan - češka policija je bez valjanog razloga (pre toga se nijedan incident u centru Praga nije desio) brutalno udarila na veliku grupu navijača Zvezde. Neki ekstremniji jesu nakon toga pokušali da napadnu policiju ali to je daleko od divljanja. Na kraju, da je stvarno bila reč o divljanju valjda bi češko pravosuđe reagovalo i privedeni bi bili kažnjeni drakonskijim kaznama nego što jesu - 8 evra je svako od njih platio zbog remećenja javnog reda i mira.

Nije samo Lukić ustao u odbranu navijača Zvezde već i država Srbija - verovali ili ne. Predstavnici ambasade su zahtevali da češka policija odmah pusti uhapšene na slobodu jer je očigledno bila reč o isprovociranom incidentu. čega su i Česi bili svesni.
Preporuke:
0
0
34 subota, 07 novembar 2009 02:45
Irena
Svaka cast za tekst...konacno neko objektivan, ozbiljan i pismen!!
Preporuke:
0
0
35 subota, 07 novembar 2009 14:16
Aleksandar Pavić
"DOK SE ZEMLjA OKO SUNCA KREĆE..." tužilac Radovanović se umiriti neće. Neće mu dozvoliti savest zato što se ogrešio o g. Lukića i dozvolio sebi da sa mesta državnog tužioca čita nečije misli i bavi se pesničkim slobodama(ugrožavajući osnovne ljudske). Mislio je g. Radovanović da su na stadionu N. Pazara i u Srbiji sve sami zanesenjaci i pesnici i da ne vide ni "prst pred okom"(čitaj transparent) koji atakuje na državni integritet i suverenitet R. Srbije. Možda je tužilac to učinio jer pamti da je g. Lukić svojevremeno "metn'o rivalu" u poslednjem minutu ili "metn'o sam sebi" kada je zbog agresije NATO-a ptrekinuo svoju međunarodnu igračku karijeru, ali ne pamti lekciju iz II svetskog rata koja se tiče genocida nad njegovim narodom na svojoj teritoriji! Stoga boli i vređa činjenica da bi osudio taj vandalski čin samo da ga je načinio g. Lukić. Ali pošto nije, najlakše je bilo udariti na duks jer se u tom slučaju ne mora gledati čoveku u oči. Da je kojim slučajem bilo hladnije(ili toplije) nema sumnje da bi bila optužena jakna(ili majica). Državni tužilac nam još nije dao odgovor na pitanje koje je za srpsku državu mnogo značajnije i glasi: Da li nastavak pesmice glasi "...stadion se aćif efendija nikad neće zvati"(namerno napisano malim slovima)? Boli ovu tranzicionu Srbiju što njen tužilac deluje samo u beogradskom pašaluku. Misli da je tu najjači jer može blagovremeno da reaguje po naređenju a da bude ekonomski isplativ tj. da ne troši kredit mobilnog telefona na međugradske razgovore. Jer nije Vojvodina njegova briga, nije ni Raška oblast, nije ni Kosovo i Metohija, nije ni državni kriminal ali jeste g. Lukić. On je ni ne znajući, imenom i prezimenom ušao u Ustav Srbije i dobrano uzdrmao državni poredak.
Stoga g. Radovanoviću moli Vas srpski narod da ga ne uznemiravate vašim proizvoljnim ocenama nego da pokušate u skladu sa svojim mogućnostima rešiti neki problem. Nećemo Vam zameriti ni ako ne uspete jer će doći neko bolji. I dođite na stadion, provedite dan kao građanin.
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 08 novembar 2009 12:59
komi-tragično
A kako bi bilo da g. Tužilac da ostavku? To je sasvim dovoljno, ali i neophodno u društvu u kojem postoji moralna i profesionalna odgovornost, za ovoliki promašaj i nestručnost! On sam to, očigledno, ne oseća, ali država Srbija (da je ima takve) morala bi da optpuštanjem s posla skine sa sebe odgovornost za ovakav grub, staljinistički postupak, koji nju, državu, kalja!
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 08 novembar 2009 22:27
Dejan S.
Navijač sam Partizana,ali ovo su tragikomične stvari,Lukića gone zbog duksa,a ministar Ljajić,koga inače uvažavam,pre neki dan na opasku Vučića pre neki dan reče da pazarska deca i ne zanaju čije su ime istakli na transparentu.Pa dokle tako?Jedni huligani i fašisti,a drugi neobavešteni.Ako ćemo da budemo pravedni onda sudimo ni po babu ni po stričevima.
Preporuke:
0
0
38 subota, 14 novembar 2009 01:38
Srboljub Krajišnik
G. S. Raduloviću: Da li to, pred inkvizicijom ("Sanctum Officium"), neko nekad reče "Eppur si muove!"?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner